onsdag 2 januari 2013

Hej alla nyfikna!

Idag är det den 2:a dagen på det nya spännande året och jag kan glatt berätta att det faktiskt börjar närma sig, hoppas jag. För nämligen så har den s.k "slemproppen" lossnat, den har då i uppgift att skydda fostret i livmodern, precis som den kallas för.

2 nätter i rad nu så har jag inte kunnat sova ordentligt på grund av de hemska värkarna som kryper fram lite när den vill, men känner inte riktigt att den är regelbunden heller...

Senare idag, snarare vid 14:30 är det dags för mitt sista besök hos barnmorskan, OM inte jag nu går över tiden... Men, älskling jobbar kort dag idag (endast 4 timmar) så han behöver inte oroa sig hihi han har verkligen hållt ett ordentligt öga på mig nu de senaste dagarna... Min bästaste älskling <3

Klockan är 04:30 nu och känner att det är dags och krypa till sängs om jag nu ska lyckas vakna till kl 12, så jag hinner äta och fixa mig till SöS i tid ;)

Godnatt alla söta <3

Inga kommentarer: