lördag 5 oktober 2013

UnderBARA BARN - goodieBAGS

Tur att man lyckades ta sig upp sjukt tidigt imorse trots den dåliga sömnen inatt... För det var så mycket folk som var på mässan till lunch-tiden att man inte hade tålamod alls över att ställa frågor i de flesta montrarna... = vi gick hem istället, plus att Nicole var sjukt gnällig!

MEN vi lyckades ändå roffa åt oss ganska mycket ;)

Goodiebag ifrån Loppi, lika bra varje gång, aldrig blir man besviken

Ella's kitchen, 5 för 40.-, vi köpte sisådär 15 st :)

UnderBARA BARN's goodiebag, lyxig precis som förra årets:)
Älskar allt där i påsen förutom Umami's refill då Nicole aldrig använt sin,
utan bara kastat omkring den

Tidningar & kuponger

Och eftersom bilden på den "övriga påsen" som jag innehåller allt som jag lyckades få med mig från alla montrar, vart lite suddig, så den får dyka upp i ett annat inlägg såfort jag har gjort allt annat som prioriteras på listan ;)

I loppibag:
- Änglamarks ekologiska majskrokar & tvättservetter
- Singoalla päronglass i provpaket
- Bambino puréburk
- Ella's kitchen's "The Pink One"
- Löfbergs Lila's Magnifika
- Colgate tandkräm för barn 0-6 år
- Malaco's Viva la lakrits
- Green Giants majsburk
- Sebamed's necessär med badleksak & provflaskor
- Avent's självlysande nappar 0-6 mån
- Bio-oil
- Rabatthäften, kuponger & broschyrer

 I underBARA BARN's goodybag
- Umami napp-refill
- Vossatassar plåtburk
- Geggamoja's snuttefilt
- Presentkort på 300kr hos Barnskospecialiten
- Babybjörns Baby's first cup
- Ella's kitchens "The Pink One"
- Min pottkalender med klistermärken
- MAM air nappar
- Weledas Calendula Schampoo & Baby Wash

Inga kommentarer: