fredag 18 oktober 2013

3 år tillsammans

Det känns ibland som att vi har vart gifta i 50 år du och jag när vi inte riktigt kommer överens, men för det mesta av tiden så får du mig faktiskt och känna att vi fortfarande precis blivit tillsammans när du är världens goaste!



Fastän att vi har vart tillsammans i bara 3 år, så är det ändå fylld med minnen utav dem 1000 dagarna vi har spenderat ihop. Och att vi har världens underbaraste Nicole Jolene tillsammans, kan ju inte bli bättre!

Idag så fick Nicole överraska farmor tillsammans med bus-farbror & faster medan jag och pappa hade världens roligaste kväll på Magic-Bar, mer om kvällen får ni i ett annat inlägg imorgon ;)

Nu, mys!

Vad är ert bästa minne från något firande?

PS. Glömde skriva... men du vet nog själv innerst inne att jag älskar dig massor! Både dig och Nicole, ni är min familj!

Inga kommentarer: