onsdag 23 oktober 2013

Idag...

Var faktiskt en bra dag!

Vi vaknade som sagt tidigt (7:30!) just för att Nicole skulle få ta om sina bilder på babysim, då de andra var helt misslyckade! (Fotografen skyllde på grumligt vatten...?) Sen att jag var lite nervig och var nära på att inte gå alls p.g.a. det otrevliga bemötandet både via email & telefon för några dagar sedan...
Men vi gick dit ändå och var riktigt förvånade över hur "över-trevlig" hon var... -.-

Som inom en vecka eller så kommer ni få se hur glad Nicole var under vatten!

Rekommenderar starkt att alla bebisar borde få prova på Babysim då de tycker att det är så roligt att få faktiskt lära sig och simma! (Tro det eller ej, bebisar kan faktiskt simma!!)

Efter babysim:et så mötte vi upp farbror Patrik inne i stan efter att han hade gjort sina ärenden...
Lunchen gick mot Årsta's Karavan Pizzeria där det vart en snabb Kebab-tallrik.
Men eftersom att jag inte mådde så bra så fick jag ta med mig en doggy-bag istället och äta på den under resten av dagen hos farmor, gud, kände att jag kanske inte riktigt ska ha ätit den då jag har gått upp hemskt mycket i vikt, just på grund av det här med snabbmat, och då pratar vi om pizza, kebabtallrikar & McDonalds... Cola, kakor, chips & godis!

Ska faktiskt börja trappa ner och börja promenera massor och inte hitta på massa ursäkter!

Har ju ett fåtal mammor som simmar minst 1 gång i veckan, så hälsosamt!
Ska nog dra med mig Johan någon dag så att hans knä kanske mår lite bättre snart! 

Sen efter det, så har vi inte alls gjort mycket, bara hängt hos farmor! Spelar lite Wii med faster, åh så roligt det var och självklart så passade hon på att uppdatera lite status på Facebook när jag lämnade mig ifrån datorn i 5 minuter... -.-

Dagen i bilder har ni här:
En trött farmor med en aktiv Nicole

Min lilla buse innan babysim


Skulle ju ha hängt lite med Camilla & Cataleia, men duktiga jag lyckades ju somna istället för att vänta... var så sjukt trött!! Och jag som trodde att dem skulle komma ändå (att jag skulle vakna till av andras röster) så hade farbror smygit hem till dem istället... -.- (de bor i huset brevid!) Så det vart bara en hej och kram innan paret gick iväg till lite jobb ;)

Inga kommentarer: