fredag 25 oktober 2013

Godmorgon!

Idag vaknade vi 06:23! Tidigare än någonsin känns det som... 
Och det roliga är att jag känner mig hur pigg som helst...

Jag är nyduschad, Nicole har fått sin frukost och springer just nu runt i köket, (såklart genom o stödja sig) å river ner allt, biter o äter på allt som går att stoppa i munnen... Är inte bebis-livet underbart ibland?! :)

Idag väntas:
- Besöka den nya Royaldesign.se butiken inne på Greve Ture gatan
- Gå och kolla om det finns något fint för mig på en utförsäljning som säljer sportkläder idag (olika kläder varje gång)
- Bunkra upp massoor med Soldatens ärtsoppa då Fridhemsplan's Daglivs har världens kampanj på dem och med mina kuponger (som jag vart tipsad av Emilia) blir ju typ gratis?! Tror nästan att det blir häng på Fridhemsplan resten av veckan dära (eller vänta... Helgen blire ju :o... Vad tiden går snabbt!)


Inga kommentarer: