tisdag 15 oktober 2013

Tävling: Laatupaakarin's Majskrokar

När vi var på UnderBARA BARN så hälsade vi såklart på och fick lite mer info om just deras majskrokar, de förklarade att:

- Deras majskrokar är dem första majskrokarna som kom till Sverige
- Dem är krokiga, jämfört med de andra konkurrenterna som knappt har en krok i sina
- Är de flesta barnens favorit
- Innehåller endast 2% fett
- 100% finaste majs
- 0% salt
- Fri från gluten och mjölk
- Passar till både barn som vuxna :)

Just för att de är så goda, så fick jag med mig en otrolig god påse hem som jag kunde lotta ut till någon där ute!

Så för dig inom Stockholms-området skriv gärna till min e-mail på elinciindy@hotmail.com

- Vad ni vill läsa mer/mindre om
- Kort om er själva samt hur ni hittade min blogg och hur länge ni har följt det

... Så lottar jag ut en Orginal påse utav Laatupaakarins's majskrokar plus en påsklämma som ni kan stänga igen när påsen inte används :)




Nicole's favorit!


OBS! tävlingen avslutas fredag kl 20!!






Inga kommentarer: