fredag 13 juli 2012

VIKTUPPGÅNG! 15+3

Under månad 2-3 så gick jag ner otroligt mycket, så pass mycket att jag kände mig lite alltför svagis. Men ställde mig precis upp på vågen och väger nu 60 kg! Lycka!
Vägde som innan gravid 63 kg, som sedan gick ner till 58,5-59 kg och har lyckats kämpa mig upp till 60 kg nu sen exakt 1 månad tillbaka... Glad och nöjd är jag, tjockis-jag nu kommer jag! :D



konstigt nog så är min mage större än jobb grannens 6 månaders mage, men antar väl att allas magar växer olika... mamma gissar på att det kommer en liten pojke och kockarna på jobbet tror det blir en flicka baserst på hur ofta jag kissar på jobbet (?) haha vi får se, räknar ner nervöst nog dagarna till s.k. RUL rutin ultra ljud tror jag det ska stå för, det är så många förkortningar o hålla reda på när man är gravid plus alla försäkringskassa ärende papper o sånt suck, gjorde ju redan mitt misstag genom och gå ner i halvtid 1 månad för tidigt suck :(

Inga kommentarer: