fredag 13 juli 2012

INKÖP

Tillsammans har vi planerat på vad som behövs köpas... t.ex. till denna löning så blir det val plus handpenning till barnvagnen (Teutonia Be You) har vi tänkt oss, något som är både bra för mig och Johan då han är lång och jag lite kortare, så vi kommer att ha handbromsen vid handtaget istället för att ha den vid fötterna som gamla klassiska vagnarna har, svängbara hjul har den också, vrid och vändbart handtag och sen så får man designa själv hur man vill ha vagnen utefter deras färgkollektioner som är ganska bred...

Sen tänkte jag också, om vi får tillräckligt med pengar över tills nästa löning närmar sig efter räkningar och dyl. så vill jag ha en ny matbord då vår barbord inte riktigt är tänkt för barn så denna hade jag tänkt mig, har faktiskt tyckt om den sen första gången jag såg den, svartbrun och jag, vi har något gemensamt känns det nästan som ;)

1495:- 

Inte så farligt va? och så får man iläggskivor också, så man kan få ett jättelångt bord om man vill ha det! och det är till för 8-10 pers så varför inte :) 

Inga kommentarer: