lördag 21 juli 2012

16+3!

Och äntligen så kom man in i vecka 16 :) mina underbara 4 månader... det var faktiskt ett tag sedan jag mådde illa om man bortser från när Johan kör som en galning trots att han vet att jag mår illa utav det :(

Där har vi min fina underbara mage :)
Den ska väl vara omkring 10-13 cm lång och väga nästan otroliga 100 gram, baserat på olika baby appar som jag har i mobilen... 12 dagar kvar till ultraljudet! Känns så spännande och tråkigt nog så känner Johan fortfarande nada :( Efter varje vecka så kommer bebis att växa 1-2 cm per vecka och sparkarna samt rörelserna kommer att kännas starkare o starkare då fostervattnet just nu fungerar som en ljuddämpare kan man nästan beskriva det som? Men något känner jag iallafall :) Till en början kändes det som en kittlig känsla nu håller det sig mera och känns nästan lite oskönt? 

Inga kommentarer: