onsdag 4 juli 2012

BESVIKELSE

Det känns som om att bebisen lägger märke till så fort man inte är glad, den typ bara säger till och du mår så sjukt dåligt på direkten... Jag har vart så djupt besviken på vissa människor, tillome de närmaste, konstigt nog. Kanske för att jag ställer för höga krav? Men jag är verkligen inte en som kan bli ignorerad och det blir inte roligt efter några gånger. Jag... typ känner att jag bildar ett hat mot vissa, jag bara inte vill ex. svara på samtalen/sms:en... Tänker bara "Åh nej... inte han igen när den personen närmar sig. Men det som gör mig mest ledsen just nu, är att jag kanske börjar bygga en vägg mot den som kanske står mig närmast och att jag överväger beslutet ifall jag skall klara detta på min egen hand, fortsätta bli ignorerad eller bara helt enkelt ge upp och sen skämmas för resten av mitt liv?

Inga kommentarer: