tisdag 26 juni 2012

Vecka 13

Så, då har äntligen de sköna 3 månaderna flugit iväg och jag börjar därmed på min 13:e vecka. Torsdagen började men förkylnings symptom såsom ont i halsen, dunkande huvud och det klassiska hos mig, ont i öronen... Gick och la mig med 37,4C som tydligen klassas som feber hos gravida människor enligt mitt googlande... Mådde skit på fredagen, men kunde kräla mig till Rinkeby för bröllopsfixandet och kvällen slutade väl någon gång efter kl 1 på natten o kom hem vid 2 efter att jag på ett sätt eller två visste att jag vart blåst på "taxi" av en bekant. Men hur som jag pallade verkligen inte o åka kommunalt och RIKTIG taxi var ju verkligen för dyrt plus lång telefon kö...
Uploaded from the Photobucket iPhone App Uploaded from the Photobucket iPhone App

Uploaded from the Photobucket iPhone App Uploaded from the Photobucket iPhone App

Lördagen spenderade jag och baby framför tv:n helt döda, så det var bara han och jag och bara ren mys något som jag verkligen älskade och mobilen på ljudlöst satt mer än bara skönt.

Söndagen, killens lillebror fyllde 20 så det var mest bara middag hos deras mamma i några timmar och träff med de övriga i släkten som var närvarande.

Och sen idag, där för första gången jag reagerar starkt på dofter överallt, toalett, på tåget över all parfym och cigarettrök, min egen parfym (råkade spraya på mig killens parfym och det satt envist bra tillome dagen efter), hos läkaren har jag också varit nu men hon var verkligen en sådan som var helt emot mediciner när man är gravid så fick med mig en lätt hostmedicin, men jag har verkligen inte fått i mig någon mat heller så att ha fått spytt 10+ gånger idag har inte vart roligt då det bara kommer magsaft :/ BIG NO LIKES!

Inga kommentarer: