fredag 15 juni 2012

11+3

Yes, inne i 11:e veckan nu, ca 30 veckor kvar om jag har tur :), det är jobbigt och vara gravid och jag vet absolut att man inte skall använda hormoner som en ursäkt, så just därför har jag inte riktigt berättat för folk att jag ibland mår dåligt, kan sitta hemma och gråta för det lilla, sover dåligt för att jag kissar ca 1 gång i timman när jag ligger och sover. För jag menar, alla har väl på något sätt det väldigt tragiskt eller kanske har mycket och tänka på, varför ska jag som gravid vara speciell?

Var på mitt "första" MVC besök på Södra BB idag, det allra första räknas tydligen inte då det bara är information så, blev stucken en andra gång för denna vecka i andra armen då 1 av mina 4 blodprovsrör hade kommit bort, samt ett litet stick på fingret. 

Just nu så är bebis ca 4 cm, redan nu har den börjat sparka och sträcka sig men inget som jag kommer att känna förrän om ca 7-9 veckor :(


Inga kommentarer: